מחליפים משרד? זו ההזדמנות להיפטר מציוד מיותר!
החלפת כתובת ומעבר משרד כוללים פעולת אריזה מפרכת, אך באותה העת מהווים תזמון מצוין בכדי לרענן את הציוד בעסק ולמיין החוצה את מה שאינו נחוץ לעבודה. הכתבה הבאה מלמדת כיצד ניתן לעשות זאת בהצלחה, ובקלות.
במקום לארוז 80 ארגזים – ממיינים!
כל עסק זקוק לכמות גדולה של ציוד בכדי להתקיים: ריהוט וציוד משרדי, ציוד מחשוב, מכשירי אלקטרוניקה, כלי מטבח, ציוד ניקיון וציוד לישיבות. המון ציוד, אך האם באמת הכל נחוץ לכם?
מעבר משרד מהווה הזדמנות פז לעשות קצת סדר בבלגן ולהפריד בין מה שנחוץ לעבודה שוטפת, ובין מה שנמצא שם פשוט כי הוא שם, נאגר במהלך השנים, הייתם אמורים לזרוק אותו אך לא התפניתם לכך או כי "ככה אמרו" הדיירים הקודמים בעסק. אין זה משנה מאיזו סיבה הצטבר הציוד, חשובה רק ההבנה כי חלקו, ואולי חלקו הגדול, אינו רלוונטי וממנו יש להיפטר.
סיבה טובה נוספת למיון טרם המעבר היא כלכלית. חברת הובלות משרדים מתמחרת את תעריף ההובלה לפי מספר הארגזים שמועברים באמצעותה, רצוי לספק נתון כמה שיותר נמוך כך שהמחיר יהיה בהתאם. מסיבה זו מיון הציוד הכרחי לא רק לשמירה על הסדר אלא גם יחסוך כסף.